sünikről sünbarátoknak sünbarátoktól...

Nagy kaland...

2009. sze. 20. 7:42
Szerző: SuetiMueti

Este Gombócka jól szorakozott, csapkodta a tálkáját, mert az milyen jó játék és SüniMama is úgy szereti hallgatni - gondolja ő.

Én pedig úgy gondoltam meglepem, beteszem a kedvenc kis törülközőjlt játszani, igenám, de azt nem találtam , így kapott egy kesztyűt... rögtön lecsapott rá, rágcsálta, tépkedte, cibálta... én viszont elaludtam. Reggel Gombócka már a kesztyűben volt, belebújt és úgy aludt. Megpróbáltam finoman kicsábítani őt onnan, de rögtön égnek álltak a tüskéi így nem bírt kibújni, de összegömbölyödni se... kicsit próbálkoztam rázogatni, de csak finoman... semmi...

a sünike beragadt... és itt jön képbe a homo sapiens sapiens -  az eszközhasználó, és kerestem egy kicsi körömollót. Szépen kifejtettem a kesztyű varrását és a sünike kiszabadult:) Fotók később, mert SüniPapa elvitte a gépet...

De a lényeg, jól vagyunk:)

Sőt. Ő még meg is van sértődve hogy miért szedtem ki onnan...

7 hozzászólás, hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://sunbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr341395277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polikriszta 2009.09.20. 21:16:02

Juj de jópofa kis jószág!!! De azért szerintem ilyent mégegyszer ne, mert mi lett volna, ha megfullad?

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.09.20. 22:24:17

@polikriszta: azért annál rugalmasabb az a kesztyű... inkább attól kellett tartani hogy nem tud egyedül kimászni... de megoldódott ez is:)

polikriszta 2009.09.20. 22:30:18

@SuetiMueti: Ja, én azt hittem, hogy az a bőr "munkáskesztyű" amivel meg szoktátok fogni!

accipiter · http://www.pallas70.hu/tanfolyam/szemelyugyi-gazdalkodo-es-fejleszto-kepzes.php 2009.09.21. 11:02:19

Nagyon aranyos lehetett bár neki biztosan nem tetszett annyira.
Egyébként nem tervezitek vissza engedni a szabadba?

AgNeS 2009.09.21. 18:55:46

Nagyon izgalmas kis kaland volt. Gobócka részére végkép. Örülök hogy meg úszta éppen. :)
süti beállítások módosítása