sünikről sünbarátoknak sünbarátoktól...

Azok a szép napok...

2009. sze. 3. 9:40
Szerző: SuetiMueti

Még a hüvös előtt visszalátogatunk ide:)

29 hozzászólás, hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://sunbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr661356963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polikriszta 2009.09.06. 11:51:03

Képzeld Andi, csináltam fából egy süniházikót, ki is béleltem, "álcáztam" is, most várom,hogy belemenjen a süni. Sőt, a garázsba is egy papírdobozt tettem, azt is kibélelve, és azt már szét is döntötte valamelyik, meg reggelre tele lett sünikakával!! Jó lenne egy webkamera, hogy meg tudnám nézni, mit művelnek ott éjszakánként!! Klassz lenne, ha itt telelnének a garázsban, a szemem előtt!! Végülis etetném is őket, nem is kellene aludniuk, nem?

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.09.06. 12:25:23

@polikriszta: Ez n agyon okos ötlet, de a garázsod minőségétől függ hogy áttelelnek e vagy ébren maradnak -e. Egy két info: www.sunbarat.hu/hibernacio.html

Etetni változatosan etesd, kérlek tegyél ki száraz süni tápot a szotyi mellé, esetleg egy kis rántottát. vagy ha főztök húsilevest, akkor a husiból egy két falatot. Szerintem az olajos mag most már kevés ahhoz hogy egy téli álmot kibírjanak.

Súlyban hogy állnak?

polikriszta 2009.09.06. 16:55:56

@SuetiMueti: Mondás nélkül is kiteszek nekik minden nap (egész nyáron is) kutyakaját, ma este megint a húslevesből a csontról leszedett húst, a főtt zöldségeket, meg minden konyhai maradékot, csak az a bibi, hogy a szomszéd szemtelen macskája átjár, és nem mindig sikerül elkergetnie a Bencinek, mert ugyebár nem ülhetek egész éjjel a konyhaablakban,hogy rajtakapjam! Ez a bajom, hogy a nagy sünik (2) jönnek már 21 óra körül, a kisebbek viszont később, amikor már alszom, így nem tudom őket lemérni sem. (CSak ha netán éjjel felébredek és kinézek, akkor látom őket, de ne haragudj, nem fogok félálomban süniket méregetni!)
Szerintem minden télen a garázsban alszanak, mert annyira kupi van, és annyi klassz búvóhely, hogy felesleges is jóformán az a doboz! Azért amint sikerül lemérnem a kisebbeket, megírom!! A nagyok hatalmasak, az egyiket a múltkor felvettem, biztos van egy kiló!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.09.06. 19:01:50

Eszem ágában sincs arra kérni hogy emiatt felkellj:)) Csak akkor ha lehetőséged van rá:))

A pofátlan macsekok...:S
Remélem idén is sok puha ágyikót tudsz nyújtani a sünikmek téli álom idején:)

polikriszta 2009.09.06. 21:18:50

@SuetiMueti:
Azért majd megpróbálom elcsípni a kicsiket is méretkezés végett, de nem ígérem!!
Képzeld, itt is nyílt egy Freshnapf, de nem merek kimenni, mert szerintem össze-vissza vennék mindent a süniknek is, meg a Bencusnak is!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.09.06. 23:32:22

Hát ott bizonyosan lehetne sok mindent kapni:) De a javát házilag is elő tudod állítani. Kuckót dobozból, Tálkát tányérból:) Szalma helyett száraz fű:)

Nade Bencust könnyedebben el tudnád ott kényeztetni:D

polikriszta 2009.09.07. 09:39:48

@SuetiMueti: Az este elcsíptem egyet a garázsban (szerintem ott lakik, mert megette az odatett parizert, meg szotyit, meg sárgarépát), behoztam lemérni, 600 gramm!! Nem pici, szerintem nyugodtan el is mehet majd aludni télire! Az indafotón van egy új albumom, ott megtalálod a "süniházat" is!

polikriszta 2009.09.07. 09:41:05

Az este elcsíptem egyet a garázsban (szerintem ott is lakik, mert megette az oda kitett parizert, főtt sárgarépát, szotyit), megméretkeztünk, 600 gramm! Szóval már nem is olyan pici! Az indafotóra felraktam egy képet a "süniház"-ról, ha érdekel!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.09.07. 22:18:15

a ház példaértékű, engedélyeddel megjelenítenénk a sünbarát.hu-n:)

Fantasztikus!!

polikriszta 2009.09.08. 12:48:51

Köszönöm, igazán kedves vagy, pedig a garázsban talált lapokat szegeltem össze, az aljára, meg a tetejére, hogy ne ázzon el, egy-egy járólap, és ennyi. Nyugodtan használd fel,ahol akarod! Kár, hogy még egyik sem ment bele!

polikriszta 2009.09.08. 20:20:44

II.számú sünike (szintén a garázsban csíptem el, és ugyanoda futott méretkezés után, mint a másik): 780 gramm! Most már csak azt nem tudom, hogy ők-e azok, akik anno olyan picik voltak? Mert van ennél a kettőnél egy még nagyobb, aki szerintem biztos van egy kiló is!

polikriszta 2009.09.08. 22:13:53

III.számú süni: 950 gramm!! Most már magam sem tudom,hány "lakik" itt!!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.09.09. 08:29:53

na az igen, ennyi még Gombócka sincs... :))) Tényleg elférne oda egy webcam:)

AgNeS 2009.09.12. 18:44:32

Szia! Én még új vagyok itt. Most regisztráltam. Nagyon tetszik az oldal. Gómbócka a LEGARIBB!!!!!! A második kedvenc állatom a sün(i). :)

polikriszta 2009.09.12. 21:58:39

www.vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=288409
Én már jelentettem az enyémeket!
Képzeld, úgy látszik, megsértődtek a nagy mérlegeléstől,mert azóta nem láttam őket,de azért a garázsból eltűnt a szotyi!!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.09.13. 14:09:19

@AgNeS: Üdv nálunk, az állításoddal egyetértünk:)))

@polikriszta: én is gyorsan lejelentettem a balatoni kismókust és a környéken csatangoló két sünikét, köszi a linket...!

AgNeS 2009.09.13. 19:35:12

Neked a süni után melyik állat a kedvenced?

Süni Papa · http://gombocsekli.blog.hu/ 2009.09.14. 12:59:53

@SuetiMueti: hogy ez bók vagy kritika, azon még gondolkodom
szerintem a törpenyuszik, mint Kara

AgNeS 2009.09.14. 21:20:02

A nyuszit is és a macit is szeretem.
Nem féreérteni!!! XD
Hogy van mostanában Gombócka? Üdvözlöm Gombóckát és titeket is :)

polikriszta 2009.09.16. 18:55:11

@SuetiMueti:
cukisag.blog.hu/2009/09/15/egy_sunike_maganyos_koborlasa#comments
Láttad? Szegény, ha jól látom, tele van kullanccsal, aki beküldte a képet, igazán kiszedegethette volna belőle, és hazavihette volna!! Vagy inkább ne is mutatta volna meg, az ember szíve megszakad, nem?
Képzeld, megjött a vörösbegyem is, aki minden évben itt, a kertben telel át! Ez már az ősz csalhatatlan jele!
Remélem,Gombócka jól van, simizd meg helyettem is, jó?

SüniMama · http://gombocsekli.blog.hu 2009.09.16. 19:09:31

@polikriszta: szia! igen láttuk, de én úgy vélem hogy nem kullancs hanem "köpet" van rajta... illatmintát vett: www.sunbarat.hu/images/suni03.jpg

De helyes kis jószág meg kell hagyni. Gombócka jól van csak mostanában nem nagyon fotóztuk, de pótolunk:)

polikriszta 2009.09.16. 19:42:28

Biztos neked van igazad, úgy legyen!!

polikriszta 2009.09.16. 19:44:00

@SüniMama: Nahát, erről az illatminta dologról nem is hallottam még, hogy mik vannak!!

AgNeS 2009.09.18. 19:30:40

Rég írtam! Hogy van Gombócka? És ti? Üdví: AgNeS
süti beállítások módosítása