sünikről sünbarátoknak sünbarátoktól...

Boldizsár

2009. ápr. 1. 9:27
Szerző: SuetiMueti

Sünibaba másik sünje, Boldizsár.

Nem egy hétköznapi jószág...Meg kell hagyni hogy ilyen bundás pofit még egy plüss állaton se nagyon látni. :) Imádom

A duzzogásának igen csak hangot adott, elvégre ő egy sün, aki éjszakai állat, mi meg napközben felkeltjük, tapizzuk és én még idiótán gügyögtem is neki, hajól emlékszem:)

Szóval ezt a tekintetet teljesen megértem:SUETIMUETI: Sünrandi11

Kezemben tartottam vagy 7-8 percig, mire végre kidugta az orrocskáját... ilyen fülekkel nem is értem hogy miért nem sünkirály:)SUETIMUETI: Sünrandi10

Azt hiszem nem nagyon örült hogy felébresztettük és még vakuztunk is... Nagyjából mintha ezt gondolná: "Még egy ilyen és nem tudom mit teszek, de nem fog tetszeni..." És igaza lett, nem tetszett... Akkorát kostólt a kezemből, hogy a munkáskesztyű kilukadt:) De miyen furcsa, a duzzogása és enyhe agressziója (ami tök jogos sztem) csak még édesebbé tette a szememben:) De azért vissza tettem a helyére...

SUETIMUETI: Sünrandi9

Gondoltam engesztelés képpen adok egy kis gyászbogárlárvát. Odatettem az edény, "Boldizsárkám, válassz". Hát választott, méghozzá az egész edényt:) Íme:

SUETIMUETI: Sünrandi8

 

És végül jóllakottan, kissé nyugodtabban az otthonában...

SUETIMUETI: Sünrandi5

Hozzátenném, nem kevés ideig tartott mire végre úgy lehetett lefotózni hogynem csak felülről látszik :)

7 hozzászólás, hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://sunbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr551039235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sünibaba · http://dosszie.blog.hu 2009.04.01. 19:03:42

Nagyon jók lettek a képek, ügyesen összeraktátok! Édes süni ez a Boldi, újra "beleszerettem":)

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2009.04.01. 22:57:37

Szia!

Mikor engeditek el a dögöket? :) Mi május legelején... ugye szerinted sem késő ez nekik?

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.04.01. 23:00:57

Szia!

Későnek sose késő, kérdés hogy biztosan képes e ellátni magát. Minél előbb annál jobb, lassan már felébrednek a többiek is odakint.

Süni Papa · http://gombocsekli.blog.hu/ 2009.04.02. 13:26:22

Hétvégén lehet, hogy ismét elengedjük, de ha megint visszajön, hát gondozzuk tovább :o))

polikriszta 2009.04.14. 13:24:32

SuetiMueti, képzeld, írt a nemjuc e-mailt,hogy szegény sünike elpusztult. Annyira sérült volt, hogy kilátszott a húsa is. A szívem majdnem megszakad!!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.04.15. 08:23:47

@polikriszta: Rettenetesen sajnálom:(((

De mi azért vagyunk hogy minél kevesebb süni vesszen oda. És a fő hogy megpróbálta és az utolsó napjai békésebbek voltak...

A sünmennyországban most degeszre tömi a pofiját:)

szörecsen/dagattpanda (törölt) 2009.04.20. 18:55:31

ti most gyerek helyett sünt tartotok?
süti beállítások módosítása