sünikről sünbarátoknak sünbarátoktól...

Nagyjából ekkora...

2009. jan. 31. 12:03
Szerző: SuetiMueti

Konkrétan két tenyérnyi :o) Megfigyelhető továbbá a cukin szőrös kis pocak és a rózsaszín bőröcske. Jah, és jelentősségteljes kéztartása a hölgynek! :o)

11 hozzászólás, hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://sunbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr25913987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polikriszta 2009.01.31. 21:03:36

Hát, teljesen el vagyok tőle ájulva!! Kilóra mennyi lehet (inkább dekára, bocs)?
Egy nap hányszor eszik és mit? Éjjel alszik, vagy nappal? Szoktatok vele játszani?
Néhány kérdés, amire igazán kiváncsi lennék.
Előre is köszönöm, ha válaszolsz!
Puszi a kis Gombóckának!

napola- (törölt) 2009.01.31. 21:11:57

@polikriszta:
Igen, én is ilyesmikre voltam kíváncsi az egyik előző kommentemben, mert annyira édes és ugyanakkor alig tudunk vmit a sünikről.

De engem nem általánosságban a sünök élete, stb. érdekelne, hanem az, ahogy Gombóc napjai, a kis élete zajlik.
Szóval bármilyen kis beszámolót örömmel fogadnánk, igaz, Kriszta?

Amúgy ez a kép szenzációs, nekem az öntudatos arckifejezésén és a tekintélyes pocakján kívül a jobb mellső lába tetszett leginkább, ahogyan fogja a kesztyű ujját! Őrület!!!

Üdv.

polikriszta 2009.02.01. 09:10:17

Igen, speciálisan őrá gondoltam én is, mert nekem tavasztól vannak a kertben süniim, akikről igyekszem mindent megtudni, de azért a lakásban tartás teljesen más!!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.02.01. 12:51:43

Rendben, igyekszem:) Süni Papa ígért nekem egy fordítást amit szóban már lefordított és hasznosnak ítéltetett, majd azt is kiteszem, de ha nem baj több részletből fog állni:) indok 1.: itthon gyatra a net, indok 2.: munkahelyen gyatra a szabadidő:)

polikriszta 2009.02.01. 15:05:29

Jól van, oxi, várunk türelemmel!!

napola- (törölt) 2009.02.01. 16:00:21

@SuetiMueti:
Tipp: otthoni gépen beszámolót megírni, rámenteni egy pendrive-ra vagy floppy-ra, mhelyre bevinni, onnan elküldeni :D. Hm??

Szóval nincs kifogás, ugorjatok neki!
Üdv. Éva

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.02.01. 17:30:54

Nem-nem, menekülni nem akarok, csak talán könnyíteni:) Sok sok dolgot olvastam tapasztaltam és mindazt egy posztba összehozni nehéz. Ezért gondoltam hogy valamennyire darabokra tördelném, pl etetés, tartás, viselkedés...1-1 posztként, úgy nem jó???:))))))

napola- (törölt) 2009.02.01. 18:21:39

@SuetiMueti:
Egye fene, jóóóó lesz :D!
Kitartóan várjuk az első részt!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.02.02. 14:05:46

amúgy itt szerintem még mosolyog is:)

polikriszta 2009.02.02. 15:35:34

Hát, amilyen jó dolga van, még az is lehet!! Édes tündérke!
süti beállítások módosítása