sünikről sünbarátoknak sünbarátoktól...

Köszi anyu jóllaktam...

2009. okt. 27. 12:23
Szerző: SuetiMueti

SUETIMUETI: Rozi tehénkedik

Jelentjük, hogy Rozika 357 g-os versenysúlyban van :)

12 hozzászólás, hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://sunbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr911477785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jim Raynor 2009.10.27. 08:16:28

köszi! beszarás, mennyiről indult, 52 grammról? most már igazi kis gombóc :D

SüniMama · http://gombocsekli.blog.hu 2009.10.27. 08:31:47

Igen komoly a felülnézete mikor jóllakik :D Ez a tegnapi etetésem mellékhatása...

Jim Raynor 2009.10.27. 08:53:38

mi volt a menü? kistücsök?

SüniMama · http://gombocsekli.blog.hu 2009.10.27. 09:07:54

3 fogásos - tücsök, lárva, aszpikos süntáp, desszertnek száraz süntáp és mellé víz, az ízek fokozásáért:)

Jim Raynor 2009.10.27. 10:36:55

@SüniMama:

ilyen ellátás mellett nem csoda, hogy így kigömbölyödött :D jóllakott napközis süni :D

polikriszta 2009.10.27. 12:59:24

@SüniMama: Gratulálok, szépen növöget a kis sünimanó!! Örülök, hogy jól van!! Tüneményes!
(Az enyéim nem jöttek elő, hiába volt a kukac, max. a madarak jártak jól!)

candyfan 2009.10.27. 13:08:25

Sziasztok:)
igaz,nem ehhez a poszthoz kapcsolódóan írok,esetleg ha bezavar,légyszi szóljatok hova írjak legközelebb Süncinkről.
Szóval: férjem kb.2hete észrevette,hogy Süncinek /egyébként MARCIpán a neve,a gyerekek nevezték el) egy beszáradt sebcsík van a nyakán.Nem tudtuk konkrétan mi lehet,gondoltuk várunk mi lehet az.Pár napja levedzett,ezért elvittük állatorvoshoz,és sajna gennyes seb,nem tudta az orvos sem hogy mi leget,szerinte bármitől.Kapott antibiotikumot,fertőtlenítőt,meg bolha/kullancs írtót.Ezért fizettem 5800 ft-ot/vizsgálati díjjal együtt/ szegényt rettenetesen sajnáltam,mert iszonyuan meg volt ijedve,mihozzánk nagyon hozzánkszokott,de az orvosnál nagyokat ugrált,és puffogott!És mikor visszarakta a kis hordozójába,oldalra feküdt,és lihegett!Azt gondoltam sokott kapott :,( még itthon is nyugtalanul alszik,úgy ,mikor hazahoztuk első nap..
Megméredzkedtünk,és 23 dekagramm a Drága :) dupla súlyú,mint mikor hoztuk :) az étvágy kiváló!
csak meg akartam osztani Veletek,olyan rég jártam itt,hogy már szégyellem..
Rozi Nekem nagyon tetszik,majd egy randit összehozhatnánk Marcival,ha eljön az ideje :D ;)

SüniMama · http://gombocsekli.blog.hu 2009.10.27. 13:23:41

SüniMama · gombocsekli.blog.hu 2009.10.27. 13:16:46
@candyfan: a seb már nálatok keletkezett? Szerintem betadinnal lehet kezelni, fülpálcikával kenegetni. De nem értem a bolha/kullancs írtót. Azt hogy kapta? nyílt sebe van és befújta a doki?

Alapszabály féle hogyha eszik iszik rendesen nagy baja nem lehet. Az lehetséges hogy traumaként érte az eset, de egy két nap és kiheveri, csak egyen jól. A súlya fantasztikus, örülök hogy így gyarapszik :)

Ja, és takarítsátok most 1-2 naponat amíg meg nem gyógyul a seb.

polikriszta 2009.10.27. 16:11:56

@candyfan: Bocs, hogy belevakkantok, de a Betadin a legjobb minden sebre, nekünk, mármint a kutyának is azt szokták javasolni! Ha lakásban van, minek neki kullancsírtó?

candyfan 2009.10.27. 22:23:40

Nem nálunk keletkezett a sebe,ez ezer százalék,csak nem vettük észre :( egész bent a torkánál,a nyakán van neki.Vettem betadint ott a dokinál,azt kell felhígitanom 1 részt 9 rész vízzel(nem értem minek higitani,dehát nem akarok okosabb lenni a dokinál..) a bolha-kullancsírtó az együttes,tehát a szer mindkettő élősködöre hat(kullancsa nincs),és azért kértem,mert láttam vakarózni már,bolhája volt.Nem ért az irtószer a sebéhez,mert a hátát,oldalát cseppentette be neki,ez nem spray hanem egy icipici pipetta volt.

Idáig 3naponta pucoltam a "lakását"(muszáj,mert sokat eszik,sokat kakál,és hamar állatkertszagot terjeszt),megfogadom a tanácsot Sünimama,és naponta pucolom,nehogy véletlenül a vizelet,vagy a széthordott kajája többet ártson neki.

Polikriszta,Én is betadin párti vagyok,mert nem csíp,és hatásos.Mondjuk a férjem az ellenpélda,mert Ő ha valami sebét ezzel kenegetett magának,sokkal rosszabb lett,3 alkalommal fázott rá.De ennek ellenére szerintem jó szer.

Bízok benne,hogy hamar helyrejön,egy hét múlva viszem kontrollra.

candyfan 2009.10.27. 22:25:55

Ja,és az antibiotikumot fél liter vízben kell feloldanom,és azt mind meg kell innia.Persze nem egyszerre :) de ezt a vizet kell adni itatni a kis vizestálkájában.

SüniMama · http://gombocsekli.blog.hu 2009.10.28. 00:04:13

@candyfan: meglep... enyhe túlzásnak érzem, de ha segít neki mit bánom én:) Bolha volt rajta? Láttad? kis vörös?

gondolom azért kell higítani, hogy ga lenyalja ne ártson neki... kérlek mindenképp írd majd meg hogy segít e neki a kezelés, javul-e... eszik azóta rendesen?

a férjed talán allergiás a jódra...:S
süti beállítások módosítása