sünikről sünbarátoknak sünbarátoktól...

Sün farkinca...

2008. nov. 25. 9:57
Szerző: SuetiMueti

14 hozzászólás, hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://sunbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr15788709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polikriszta 2008.12.05. 16:19:13

Übercuki!! Gratulálok a bloghoz is, és a türelmetekhez, amivel nevelgetitek. Akkor ő most nem is fog téli álomra menni? Mert az enyémek a kertben már elmentek, jó rég. Angliában viszont a webkamerás süneim még minden este szépen kijönnek eszegetni, pedig ott sincs jobb idő. Ez vajon miért van?

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2008.12.08. 21:27:07

Köszönjük a kedves szavakat :o)
Gombócka idén nem alszik téliálmot, az állatorvos szerint nem is szükséges, hiszen azért aludna mert akkor nincsenek rovarok amiket elkaphatna... vagy a fagyott talajban sem tud gilisztát ásni. Hogy Angliában miért virgoncak a sünik azt nem tudom, de ott sokszor van hüvös, lehet még nem jöttek rá hogy tél van:))
Hol nézed őket? Publikus a webcam?

polikriszta 2008.12.08. 21:56:57

Szia! Persze, épp az előbb néztem, az egyik pont eszeget:
www.ukgardenwildlife.co.uk/
itt megnézheted őket, meg persze madarakat, rókákat, néha cicák is jönnek eszegetni.
Irigyellek a bentlakó sünikédért. Nagyon-nagyon aranyos!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2008.12.10. 09:39:34

Köszi!
Bár én csak alvó süniket láttam:)))

polikriszta 2008.12.10. 13:37:07

Alvót? A live feed-et nyisd meg, ott kiválaszhatod, hogy hog cam, és esténként ott láthatod, hogy eszegetnek. De csak sötétedés után jönnek elő! Meg a fox cam-nál a rókát. Én itt alvót még nem láttam, úgy visszamászik és beburkolózik a dobozba, hogy ki se látszik belőle. Te hol találtál ilyent?
Ja, ha playback-et nyomsz, az előző éjszakait látni!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2008.12.10. 15:34:36

a hog boxot néztem és pont úgy feküdt hogy látszódott ahogy szuszog:)))
Gombóc sünike szokott horkolni meg csipogni álmában :)))

polikriszta 2008.12.10. 16:01:12

Jaj, istenem, nagyon irigyellek!! Imádom őket.
És képzeld, az angol süniknek, akárhogyis néztem, sosem látok farkincát!! Lehet, hogy a Tiéd különleges sünike?

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2008.12.10. 16:06:09

nem nem ...
csak szimplán "behúzzák", ahogy gömböcként sem látszik... csak ha kiterpeszkednek:)
először azt hittem kisfiú...:))
De tévedés volt, eme tekintélyes sünfarkinca épp csak nem csóválódik evés közben:)

polikriszta 2008.12.10. 16:49:22

Megfogadtam,hogy tavaszra fogok csinálni egy süniházikót, kiteszem a kertbe egy jó sűrűn benőtt helyre, hogy odaszokjanak, abban aludjanak majd. Kár, hogy még messze van a március, akkor jönnek elő! Addig maradnak az angolok, meg a Gombóc! Amúgy nem értem,ezek az inglisek miért nem mentek aludni, tavaly már szept.-ben elvonultak! Pedig ott sincs jobb idő!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2008.12.12. 12:29:19

ha nincsen kutya a kertben akkor tényleg szeretni fog jövőre a Mikulás bácsi...:o) Szerintem március előtt csináld meg hogy ne legyen nagyon ember"szaga" és bemerészkedjenek.
figyelj a kajára hogy nehogy cicusok egyék meg sünik helyett...
elvileg nem alszanak téli álmot ha megfelelő táplálékhoz jutnak vagy ha nem érték el azt a súlyt amivel túlélik... legalábbis én így emlékszem

polikriszta 2008.12.12. 16:06:25

Még most a télen meg fogom csinálni mindenképpen, és amilyen hamar lehet, ki is rakom. Nálunk a kutya (puli megnézheted az indafoton: indafoto.hu/polikriszta) együtt szokott a sünikkel enni, nem bántja, mégcsak meg sem ugatja őket! Csak akkor volt féltékeny, amikor behoztam mérlegelésre őket. (Ilyen csak 1x vagy 2 x volt.) Köszi a tanácsot, különben a szomszédék macskája szokott néha átjönni eszegetni, de érdekes módon az én sünijeim a szotyit szeretik, akármilyen hihetetlen is! Pedig nagyon sokféle kaját próbáltam, de mindig az lett a vége, hogy a macska, jobb esetben a kutyánk ette meg!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2008.12.12. 20:14:32

Gombóckának sok féle hamit adtunk már de a legjobb a Vit***ft nevű sün táp jött be neki. Száraztápot imádja tőle, az aszpikosról nem is beszélve. Igaz emellett kap néha aszpikos macska tápot és göránytápot is, az utóbbiba csont is előfordulhat így vigyátni kell vele. Ha elkészült a műved küld róla képet és feltesszük ide:)

polikriszta 2008.12.12. 20:20:22

Persze, a hétvégén, lehet, hogy neki is látok, mert annyira belehergeltem magam! (Igaz, hogy a sünikéim alszanak, de hátha...)

Mocskoskemeny 2009.01.07. 16:02:52

Az a farok neki :-))))) ááá haláli :)
süti beállítások módosítása